Milwaukee

Kromě zákonných práv vyplývajících z nákupu se na tento produkt vztahuje záruka uvedená níže.

1) Záruční doba je jeden rok na nářadí, akumulátory a nabíječky (24 měsíců pro koncového spotřebitele). Záruční doba začíná běžet dnem nákupu. Toto datum musí být doloženo fakturou nebo jiným nákupním dokladem.

2) Záruka na nářadí MILWAUKEE® může být prodloužena z 1 roku na maximálně 3 roky (1 + 2) pomocí registrace na webu www.milwaukeetool.eu. S výjimkou MX FUEL™ tools, na které lze záruku prodloužit z 1 roku na maximálně 2 roky (1 + 1). Všechny REDLITHIUM™ baterie MILWAUKEE® včetně baterií MX FUEL™ mají standardní jednoletou záruku, kterou lze prodloužit na maximálně 2 roky (1 + 1). Prodloužení záruky se nevztahuje na pronájem, u kterého je záruka na nářadí, baterie a nabíječku 1 rok. Všechna prodloužení záruky podléhají registraci online do 30 dnů od data nákupu. Koncoví uživatel se může zaregistrovat pro prodlouženou záruku ve své zemi pobytu, pokud je uveden v online registračním formuláři, kde je tato možnost platná. Koncoví uživatelé musí kromě toho dát souhlas i s uchováním svých údajů, které je nutné v on-line formuláři zadat, a přijmout podmínky. Potvrzení registrace zaslané prostřednictvím e-mailu a původní faktura s datem nákupu budou sloužit jako doklad pro uplatnění prodloužené záruky. Vaše zákonná práva zůstávají nedotčena.

3) Záruka se vztahuje na všechny vady produktu během záruční doby způsobené chybami ve výrobě nebo materiálovými vadami v den nákupu. Záruka je omezena na opravu a/nebo výměnu a neobsahuje další závazky včetně, ale bez omezení na náhodné nebo následné škody. Záruka není platná v případě nesprávného použití produktu, použití v rozporu s návodem nebo nesprávným připojením. Tato záruka se nevztahuje na:

  • poškození produktu na základě nesprávné údržby
  • produkty, které byly upraveny nebo změněny
  • produkty, u kterých byla zničena, upravena nebo odstraněna původní identifikace (ochranná známka, sériové číslo)
  • škody způsobené nedodržením návodu k použití
  • produkty bez označení CE
  • produkty opravované nekvalifikovaným odborníkem nebo bez předchozího schválení společností Techtronic Industries
  • produkty připojené k nesprávnému napájení (proud, napětí, kmitočet)
  • škody způsobené vnějšími vlivy (voda, chemické látky, fyzikální vlivy, otřesy) nebo cizími látkami
  • běžné opotřebení náhradních dílů
  • nevhodné používání, přetížení nářadí
  • použití neschváleného příslušenství nebo dílů
  • příslušenství dodávané s nářadím nebo zakoupené samostatně; taková vyloučení včetně, ale bez omezení na šroubovací bity, vrtáky, brusné kotouče, brusný papír a čepele, boční vedení
  • Komponenty (díly a příslušenství) podléhají přirozenému opotřebení, včetně, ale bez omezení na sady pro servis a údržbu, uhlíkové kartáče, ložiska, sklíčidla, držáky nebo adaptéry SDS vrtáků, napájecí kabel, přídavnou rukojeť, přenosný kufr na nářadí, brusnou desku, prachové sáčky, trubky na odsávání prachu, pružiny a kolíky rázového utahováku, hnací řemeny, podložky, závlačky, vakuové pytle, hadice, spojovací armatury, rozstřikovací trysky, kola atd.

4) Produkt musí být k opravě předán či zaslán do autorizovaného servisního střediska pro příslušnou zemi uvedeného v následujícím seznamu servisních středisek. V některých zemích se váš místní prodejce MILWAUKEE® zavazuje odeslat produkt do servisu MILWAUKEE®. Při odesílání produktu do servisu MILWAUKEE® by měl být produkt bezpečně zabalen bez nebezpečného obsahu, označený adresou odesílatele a doprovázen krátkým popisem poruchy. Při zasílání výrobku do servisního střediska je třeba jej bezpečně zabalit bez jakéhokoli nebezpečného obsahu, označit adresou odesilatele a připojit rovněž krátký popis závady.

5) Oprava/výměna v rámci této záruky je bezplatná. Provedení záruční opravy/výměny nevede k prodloužení záruční doby nebo k opětovnému začátku jejího počítání. Vyměněné díly nebo nářadí se stávají naším majetkem. V některých zemích musí odesilatel uhradit poštovné či náklady na doručení.

6) Tato záruka je platná v Evropské unii, ve Velké Británii, Švýcarsku, na Islandu, v Norsku, Lichtenštejnsku, Turecku a Rusku. Mimo těchto oblastí se obraťte na autorizovaného prodejce pro bližší informace ohledně záruky.