Záruční servis
Záruční servis pro značku Ryobi je určen pro všechny, kteří používají nářadí a zahradní techniku od společnosti Ryobi ve svém podnikání nebo jako hobby a potřebují, aby bylo za všech okolností v perfektním stavu.
Objednání servisu u společnosti Ryobi je velmi snadné. Postupujte podle následujících kroků:
1) Navštivte https://rapidservice.ryobitools.eu/cz-cz/landing
abyste přidali nářadí do vašeho seznamu nástrojů a klikněte na možnost zřídit opravu. Zkontrolujte, zda je vaše nářadí kryté zárukou
2) Vyberte jednu z následujících možností pro předání a odběr nářadí:
A) Předání a odběr z domova.
B) Předání a odběr na vybraném místě.
C) Předání a odběr na určeném výdejním místě přepravce.
3) Přidejte popis závady a vyberte, zda chcete dostávat zprávy
o stavu opravy e-mailem nebo SMS.
4) Potvrďte objednávku opravy. Můžete si prohlédnout shrnutí podrobností
opravy a v případě potřeby provést změny.
5) Pokud je vše v pořádku, vytiskněte etiketou a přilepte ji na balík, nebo
zaškrtněte, aby etiketou přivezl kurýr.
6) Váše zařízení bude vyzvednuto kurýrem, který jej doručí do autorizovaného
servisu RYOBI®. Opravu můžete sledovat v následujících fázích:
• Vyzvednutí nářadí kurýrem.
• Doručení do servisu RYOBI®.
• Dokončení opravy.
• Vyzvednutí nářadí kurýrem ze servisu RYOBI®.
• Doručení nářadí na uvedenou adresu.
7) Převezměte si nářadí a je to hotové!